måndag 7 juni 2010

Uttråkad Sofia.

Jag har insett att min senaste kyss: var alldeles underbar.
Jag lyssnar på: just nu, Lasse Lindh.
Jag pratar: för mycket.
Jag tycker om: sommar, själsyster och min pojke.
Jag avskyr folk som: är falska och ljuger för att passa in.
Min första vän hette: Emma tror jag.
Kärlek är: just nu himla bra.

När jag borstar tänderna: stirrar jag på min spegelbild.
När jag lagar mat: sjunger jag för mig själv.
Jag tänder på: mage och ögon.
Det är charmigt när:-
Jag är rädd för: mycket.
Den värsta känslan är: ångest, rädsla och ensamhet.
Den bästa känslan är: när man skrattar så man inte kan andas längre och när det
pirrar i hela kroppen av kärlek.
Jag är bäst på: jadu. Ingenting.
Jag är sämst på: mycket.
Om jag var ett djur skulle jag vara: jag vill inte vara ett djur.
Om jag var en insekt skulle jag vara: jag vill inte vara någon insekt.
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: vill inte vara något redskap.
Jag kommer alltid att vara: barnslig.
Jag är lik: min syster tror jag.
Det finaste som finns är: Själsyster och min andra fina vänner.
I sommar: Ska jag försöka leva livet.
Sist jag grät var: igår.

Jag kan: inte mycket.
Jag kan inte: mycket.
När jag vill tänka går jag: och sätter mig i fönstret.
När jag bakar så bakar jag: kladdkaka eller chokladbollar.
Min mobiltelefon är: över använd.
När jag vaknar på morgonen: vill jag bara krypa under mitt täcke och somna igen.
Innan jag går och lägger mej: har jag hunnit tänka alldeles för mycket.
Just nu tänker jag på: en speciell person.
Bebisar är: oftast väldigt charmiga.
Idag har jag: varit i skolan.
Ikväll ska jag: sova.
I morgon kommer jag: Åka till skolan. Som vanligt.
Jag vill verkligen: ha sommarlov.

2 kommentarer:

  1. Vet du? jag har den finaste själen i hela världen.
    KAFFE.
    <3

    SvaraRadera
  2. Du är så fin <3

    SvaraRadera