söndag 9 maj 2010

I should know who I am by now.

Sååå, nu funkar min dator extremt bra!
Den har nog aldrig gått så här snabbt, haha.
Aja. Detaljer om vad jag Paula och Pernilla var det!
Kan ju skriva ungefär allt vi gjorde.
Först så bestämde vi oss för att fota, så vi fixade oss i ungefär en timme ( haha,) för att sen gå ut och fota.
Tyvärr så blev jag extremt missnöjd med alla bilder. De var inte fula, tvärtom. Men de var så korniga :((
Men ja, jag har försökt redigera några av dem så gått det går ändå,
så längst ner så kommer det några bilder.
Sen gick vi in och skulle fixa bilderna, men min dator hade så himla lite minne då att alla bilder inte fick plats.
Då bestämde vi oss för att spela EyeToy på mitt Ps2 istället, haha.
Det var underhållande!
Sen sjöng vi Sing Star mitt i natten, ringde människor och skrattade.
Grymt kul kväll & natt var det iallafall.

Nu blev det här ett välfigt långt inlägg, ingen kommer troligtvis läsa det.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar: